Escalada a Ogassa

Diumenge 29 de març fem una escapadeta a Ogassa amb la Marta i el meu germà. La meteo no pinta tot lo bé que voldriem però sembla que aguantarà, així que tot i la son acumulada tirem cap a Ogassa. Anirem al sector de la cantera.
En Pep, amb això del canvi d'horari, s'ha adormit i anem una mica més tard del previst, però tot i això quan arribem només hi ha 2 cotxes al parking: raro, raro, raro perquè normalment sempre hi ha gent.
Arribem al sector i escollim les vies més fàcils. En Pep fa temps que no escala i la Marta, avui no es troba massa bé... s'ha portat un llibre per llegir, o sigui que m'ensumo que no escalarà.
Comencem pel IV+ i de seguida arriba la "marabunta"!! Ja m'extranyava que poguéssim estar sols... Seguim pel V del costat, però ara ja tenim totes les vies ocupades.
Ha quedat lliure de moment un 6b que encadeno. En Pep el prova en top però no treu l'ultim pas (potser m'he passat fent-li provar el 6b després de tant de temps....).
Comença a refrescar. Llàstima perquè a Ogassa, quan toca el solet s'hi està molt bé (sempre que no sigui plè estiu clar). Provem el 6a del costat: encadeno però anava tant llançat que m'he passat la reunió (se m'ha mogut un bon canto d'esquerres i en tirar amunt tot es movia, segurament m'havia desviat una mica i al final m'he passat la R).
Comença a fer fred i com que tot segueix ocupat, ens desplacem una mica més a la dreta. Provo una via que fa temps que li tinc ganes: "això és una merda", un 6b llarguet i que acaba en un desplom. Molt maca i amb bon canto en el tram final, i a més, ben assegurada!!
Marxo força content i cap a casa a dinar!!!
Llàstima, no hem dut càmera i no hem tirat ni una foto.