Escalada a Rocamaura

Dijous 13 de març, aprofito que tinc festa al mati i hem quedat amb en Gerard per anar a Rocamaura (l'Estartit) a fer una mica d'esportiva. Després del cap de setmana de congrés, m'anirà bé per desconectar una mica.
Bon dia, caloreta i nosaltres sols... llàstima que no tenia el dia. Hem fet un V per escalfar i després en Gerard s'ha flipat i ja li volia fotre a un 6c que hi havia a la dreta. Booooiiiiig!! Crec que no sabia quin grau tenia la via.... total, que hem decidit provar-ne una de més facileta i apte pel nostre nivell. Ens hem plantat sota una via de les noves, una de curta a la parta esquerra. "Gerard, que aquesta via té una entrada molt xunga, que a mi no em surt... " ni cas. "Crec que li donen 6b+, però jo crec que més...." ni cas. La prova ell però el p... pas no surt i acaba fent A0 per superar-lo. A partir d'aqui ja hi ha canto però ha arribat petat a la zona del desplom i l'ha resolt per la via fàcil.
Jo la provo en top però ni així... he pogut arribar a la pinça d'esquerres però hi he deixat les forces. Al final A0!! i tirar fins a la reunió per la part esquerra (bon canto en desplom). Es la via 19 de les ressenyes que ha fet en Piter : http://pmuntanya.blogspot.com (jo segueixo pensant que és més de 6b+!!!)
Provem la del costat que és un 6a o 6a+ i que encadenem tots 2.
Després en Gerard encadena la via 20 de les ressenyes, un 6b+. Aqui m'he ratllat!! no he tingut collons de xapar la segona cinta.
Faig la via del costat (un 6a+) per acabar el dia. Mira per on, en Gerard no aconsegueix encadenar i s'ha liat a la segona xapa...
El que deia, bona matinal però que em deixa mal regust de boca.
Parlem del cap de setmana i li dic d'anar a Montserrat a fer via llarga, però crec que la meteo no pintava massa bé. Ja veurem.