Escalada a Beuda

Escalar a Beuda entre setmana és un altre món.
Sols.
Avui dijous hem fet una matinal a Beuda. Hem quedat amb en Gerard a Besalú (ell venia del Costabona i com que s'ha perdut, se li perdona que arribi una hora tard!) i anem cap als sectors. Inicialment volia provar la zona de dalt del castell (el moro) però anem justos de temps i decidim provar el sector del castell.
Escalfem a "la mamella" un 6a i de seguit fem la del costat, "guxefti" 6a+/6b. Tots dos encadenem sense problemes.
Fa caloreta i ens ho prenem amb calma. Proposo provar una via que hi ha al costat, és nova i no surt al llibre de ressenyes que tinc però en una ressenya d'internet hi surt i li donen 6c "menhir".
Molt curta, 3 xapes o sigui que de ser d'apretar-hi fort. La provo i no encadeno. A la segona xapa, que és la par difícil, s'hi ha de trobar el pas i anant a vista, vaig massa just. La torno a provar i encadeno al segon pegue. En Gerard que m'ha vist suant als passos, encadena al flaix.

Què fem ara? Proposta de provar un 6c que no vam encadenar l'ultim cop que el vam provar al sector els gossos. És la variant de "om naman sibaya" un 6a que si et desvies a la dreta per un sostre, surt 6c. La prova en Gerard però no treu els passos a la zona clau. Això si, la munta i torna a provar el pas en top. Jo des de sota he vist la seqüència i aprofitant la vinentesa, encadeno.

És hora de dinar i no tindrem temps de gaire res més. A la tarda em toca currar. Estic supersatisfet, 2 6c en un matí. Qui m'ho hagués dit???