El vol de l'home ocell

Això no és cap joc
deixeu-me volar!
Jo sóc lliure de fer el que vulgui
no em tregueu la llibertat

Ahir dijous amb en Gerard em trec 2 espines: la de la via Airun i el mar d'estels i la de dissabte passat després del fracàs a la Tardor d'en Nebjeperura.
Escalem "el vol de l'home ocell" 215 m 6b (V+/A0) a les Agudes (Montseny). La ressenya trobada al blog de Traba ens completa la que surt a la guia de Barcelona y alrededores.
Personalment la via m'ha agradat molt. Primer i segon llarg empalmables (duiem cordes de 60m). El que seria el segon llarg entra per una fisura i després et desplaces a la placa. Aqui ja et posa una mica les piles, un cop a la placa, sense cap problema fins a dalt i fem reunió en 2 pitons que trobem i reforçats amb un friend.
Tercer i quart llarg en ensamble fins sota un arbre on comença el llarg de 6b.
Espit i diagonal a l'esquerra fins a un tram herbós, després cal mirar bé fins a trobar els pitons per superar el sostre. Sort que estan junts i no cal patir en excés. Ho forço en lliure però he de descansar abans de xapar l'espit que hi ha sortint del sostre (la tonelada de friends que porto i la motxilla passen factura en aquest pas).

Reunió incòmode en un espit, excèntric que deu portar allà des que es va obrir la via i un friend per reforçar.
Ara ve un llarg curt que comença en una placa inclinada que ressegueix una fissura per l'esquerra. Més tècnic del que sembla! i el pitó amb un filferro que hi ha abans d'arribar a l'espit no dóna massa confiança que diguem. Reunió en un arbre.
S'encara l'ultim llarg buscant un pitó groc. No és molt evident i cal buscar però es van trobant pitons. Algun friend per acabar el llarg i sortir a dalt per muntar R en unes pedres.
Descens passant pel cim de les Agudes i baixar seguint unes marques vermelles fins a la carretera.




2 comentaris:

Mingo ha dit...

Felicitats per la via

SEVIDE ha dit...

Gràcies Mingo. La vaig disfrutar molt (segurament perquè em va servir per treure les males sensacions sobretot de la Dent d'en Rossell).

Ostres, quina ilusió, el primer comentari al meu blog!!!
Merci altre cop per llegir-lo